Nuo 2012 metų sausio 1 d. informacija teikiama ir išankstinė pacientų registracija vyks skambinant telefonu 8 385 51797  kasdien , darbo dienomis nuo 8.00 iki 12.00 val. 
Pakartotinė pacientų registracija vykdoma šeimos gydytojo kabinete. Registruoja  apylinkės bendros praktikos slaugytoja. Galima registruotis ir internetu.

Nuo 2019 m. spalio 1 d. visiem pacientams pas vaikų ligų gydytoją, šeimos gydytojus ar kitus specialistus būtina išankstinė registracija.

Iš anksto užsiregistravę pacientai apžiūrai atvyksta į gydytojo kabinetą. Į registratūrą kreiptis nereikia.
Į registratūrą pacientai kreipiasi tik dėl skubios pagalbos ar ūmaus susirgimo metu. Registratorei būtina pateikti asmens dokumentą.
Vadovaujantis Zarasų PSPC vidaus tvarkos taisyklėmis pacientai iki 16 metų aptarnaujami dalyvaujant tėvams ar globėjams, ar su jų žinia, išskyrus būtinosios medicininės pagalbos teikimo atvejus.

Kita informacija teikiama šiais telefonais: (8 385) 51776; (8 385) 51338.

Įstaigos ne darbo metu pacientus prašome kreiptis į Zarasų ligoninės priėmimo skyrių adresu: Vilniaus g. 1B, Zarasai 32129

    NUOTOLINĖ SVEIKATOS PRIEŽIŪROS PASLAUGA 

Nuotolinė sveikatos priežiūros paslauga- tai ryšio priemonėmis teikiama  šeimos gydytojo komandos paslauga pacientui tiesiogiai nedalyvaujant gydytojo apžiūroje. 

Šios paslaugos metu gydytojas suaugusiam pacientui gali išrašyti tęsiamus anksčiau skirtus kompensuojamuosius vaistus ir medicinos pagalbos priemones, vaikams- vienam mėnesiui – tęsiamus kompensuojamus vaistus, jei pacientų būklė stabili,  paskirti pakartotinus tyrimus ir paaiškinti tyrimų rezultatus bei pagal jų atsakymus koreguoti gydymą. 

Nuotolinė sveikatos paslauga pacientui gali būti suteikta ne daugiau kaip vieną kartą, o sekantį kartą pacientas privalo atvykti pas šeimos gydytoją.

Ši paslauga teikiama skambinant į registratūrą pacientui ir derinant kontakto su gydytoju dieną  nuotolinei sveikatos paslaugai gauti .

Pacientas turi raštu patvirtinti sutikimą jam teikti tokią paslaugą. 

Pacientas ar jo atstovas prisiima atsakomybę už nuotoliniu būdu pateiktų duomenų apie paciento sveikatos būklę teisingumą. 

Šeimos gydytojo komandos narys atsako už savalaikį nuotolinės sveikatos paslaugos pacientui suteikimą.  

                  Nuotolinė sveikatos paslauga neteikiama, jeigu:

-          pacientas nėra išreiškęs savo valios gauti šią paslaugą rašytiniu būdu , nėra užpildęs Sutikimo; 

-          pacientas ilgiau nei 7 mėnesius nesilankė Zarasų PSPC pas šeimos gydytoją; 

-          pacientas nenurodė savo telefono numerio kontaktui su medicinos personalu; 

-          pacientas nenurodė savo šeimos gydytojo ar jo komandos nario, kurio paslaugą nori gauti; 

-          gydytojas abejoja paciento ar jo atstovo pateiktais duomenimis apie sveikatos būklę;    

-          prašoma paslauga neatitinka nuotolinės sveikatos paslaugos kriterijų, yra naujas gydymo atvejis, būtini nauji vaistai, kurių iki šiol nevartojo; 

-          gydytojas negali įvertinti paciento sveikatos būklės iš pateiktų subjektyvių duomenų, būtina jo apžiūra.

Į viršų
Į apačią

Jūsų patogumui ir geresnei patirčiai svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę SUTINKU arba tęsdami naršymą, Jūs sutinkate, kad slapukai būtų įrašomi.